Powiększanie penisa kwasem hialuronowym

Zabieg powiększania penisa przy użyciu kwasu hialuronowego jest bardzo dobrą alternatywą zabiegów chirurgicznych. Ma charakter znacznie mniej inwazyjny, a rezultaty zabiegu – chociaż nie permanentne – pozwalają na realne zwiększenie rozmiarów prącia.
Zabiegi tego rodzaju są coraz powszechniej stosowane, zyskują na świecie coraz większą popularność. Dla wielu mężczyzn stanowi to istotny sposób na poprawę jakości życia, wpływa na ogólne zadowolenie, poprawę pewności siebie i wzrost poczucia atrakcyjności.

Procedura jest bezbolesna, całkowicie bezpieczna i nie niesie ze sobą ryzyka powikłań jak ma to miejsce w przypadku każdej operacji chirurgicznej.

Zabieg powiększania penisa kwasem hialuronowym pozwala na zwiększenie jego długości średnio o 1-3 cm oraz pogrubienie go o 2-5 cm (efekt końcowy zależy m.in. od pierwotnej wielkości penisa).

Zabieg przeprowadza się przy użyciu preparatu Desirial – żelu, którego głównym składnikiem jest kwas hialuronowy. Kwas hialuronowy występuje naturalnie w naszym organizmie, jest to więc substancja w pełni biokompatybilna. Efekty są  natychmiastowe i w pełni przewidywalne. Można też dostosować ilość użytego wypełniacza do indywidualnych potrzeb pacjenta.

Kwas hialuronowy jest jednak biodegradowalny, co oznacza, że efekty zabiegu nie są trwałe – u większości pacjentów utrzymują się przez okres 1-2 lat. Aby przedłużyć efekt estetyczny po roku można przeprowadzić ponowny zabieg korygujący. Poza efektem wypełnienia, dodatkowo iniekcja kwasu hialuronowego stymuluje produkcję własnego kolagenu w komórkach prącia, dlatego w większości przypadków nawet po całkowitym wchłonięciu się preparatu penis pod względem rozmiaru nie wraca do stanu wyjściowego.

Zabieg trwa 20-40 minut. Procedurę przeprowadza się w znieczuleniu miejscowym, pacjent nie odczuwa bólu ani dyskomfortu. Lekarz wprowadza preparat pod skórę za pomocą specjalnej igły.  Ilość podanego preparatu dostosowana jest do indywidualnych potrzeb pacjenta. Po wstrzyknięciu żelu mogą pojawić się niewielkie zasinienia, zaczerwienienie w miejscu podania preparatu, obrzęk czy uczucie podrażnienia i swędzenia, które stanowią naturalne następstwa tego typu zabiegu. Zabieg przeprowadzany jest ambulatoryjnie, nie wymaga hospitalizacji i nie niesie ryzyka powstania blizn.

Żel może ulec niewielkiemu przemieszczeniu, dlatego aby temu zapobiec należy wykonywać regularne masaże prącia według wskazań lekarza wykonującego zabieg.

Zabieg nie powoduje upośledzenia erekcji. Mimo to po zabiegu przez ok. 2-4 tygodnie zaleca się rezygnację z aktywności seksualnej i intensywnego wysiłku fizycznego.